ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΥ

Στολές Προσωπικού

Στολές Προσωπικού


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Ως εργαζόμενοι στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας στα νησιά του Βορείου Αιγαίου, καθημερινά δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό κάτω από ιδιαίτερες και συχνά απαιτητικές γεωγραφικές και νησιωτικές συνθήκες. Στόχος όλων μας είναι η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υγείας προς τους μόνιμους κατοίκους και τους επισκέπτες των νησιών μας. Στο πλαίσιο αυτό, η εικόνα, η ασφάλεια και ο επαγγελματισμός μας αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες της ποιότητας του έργου μας.


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας επιθυμεί να υπογραμμίσει τη σημασία της καθολικής και ορθής χρήσης της προβλεπόμενης υπηρεσιακής στολής από όλο το υγειονομικό προσωπικό των Κέντρων Υγείας. Η χρήση της στολής δεν αποτελεί μια τυπική ή γραφειοκρατική υποχρέωση, αλλά μια ουσιαστική ανάγκη που υπηρετεί τρεις βασικούς σκοπούς:

 

1. Ασφάλεια και Υγιεινή

Το νοσοκομειακό ένδυμα αποτελεί το πρώτο επίπεδο ατομικής προστασίας για εμάς τους ίδιους, αλλά και για τους ασθενείς μας. Η αποκλειστική χρήση της στολής εντός των δομών υγείας αποτρέπει τη μεταφορά παθογόνων μικροοργανισμών από και προς το εξωτερικό περιβάλλον (και φυσικά τα σπίτια και τις οικογένειές μας). Σας συνιστούμε, να αλλάζετε εντός του χώρου εργασίας, ερχόμενοι και φεύγοντας με τα καθαρά σας ρούχα. Στις περιορισμένες και κλειστές κοινωνίες των νησιών μας, η θωράκιση της δημόσιας υγείας ξεκινά από τη δική μας σχολαστική τήρηση των πρωτοκόλλων.

 

2. Επαγγελματική Ταυτότητα και Αναγνωρισιμότητα

Στα Κέντρα Υγείας, η ροή των ασθενών είναι συχνά αυξημένη, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες. Η ομοιόμορφη και καθαρή ενδυμασία επιτρέπει στους πολίτες να αναγνωρίζουν αμέσως το Υγειονομικό Προσωπικό, εμπνέοντας αίσθημα εμπιστοσύνης, οργάνωσης και ασφάλειας. Αυτή η στολή, μας ξεχωρίζει ως λειτουργούς του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

 

3. Συναδελφικότητα και Ισότητα

Η κοινή εμφάνιση ενισχύει το αίσθημα της ομάδας και της ισότητας μεταξύ των εργαζομένων. Μας υπενθυμίζει ότι, ανεξάρτητα από την ειδικότητα του καθενός, είμαστε όλοι κρίσιμοι κρίκοι στην ίδια αλυσίδα παροχής φροντίδας.


Καλούμε όλους τους συναδέλφους να υιοθετήσουν πλήρως τη χρήση της στολής κατά τη διάρκεια της βάρδιας τους. Παράλληλα, το Σωματείο μας συνεχίζει να διεκδικεί από την Υγειονομική Περιφέρεια την τακτική και επαρκή χορήγηση δωρεάν ποιοτικού ενδυματολογικού υλικού για όλους τους μόνιμους και επικουρικούς υπαλλήλους.


Η τήρηση των κανόνων ένδυσης είναι δείγμα σεβασμού προς τον ασθενή, προς το λειτούργημά μας και προς τους συναδέλφους μας. Ας δείξουμε για ακόμα μια φορά την υπευθυνότητα που μας χαρακτηρίζει.